Zielona kawa

               Niepalone ziarna kawowca- mój absolutny hit. Kupiłam przypadkowo, ponieważ byłam ciekawa smaku, a teraz piję ją codziennie. Niestety bardzo ciężko dostać ją w stacjonarnych sklepach, dlatego kiedy pojawia się robię zapasy :-)

             Po zaparzeniu ma delikatny zielonkawy kolor, a zapachem przypomina (jak dla mnie) świeży zielony groszek. W smaku natomiast wyczuwam odrobinę goryczy. 


Zielona kawa bardzo często występuje w składzie tabletek wspomagających odchudzanie . Dlaczego ?
             Zawiera kwas chlorogenowy, związek organiczny, mający właściwości antyoksydacyjne, dzięki czemu spowalnia procesy starzenia oraz rozwój komórek rakowych. Poza tym obniża wchłanianie cukrów, co powoduje, że organizm aktywnie czerpie energię ze swoich zapasów (tkanki tłuszczowej) i to pomaga w zrzuceniu zbędnych kilogramów. Nie jest jednak "magicznym" środkiem na odchudzanie, stanowi dopełnienie ćwiczeń oraz prawidłowej diety.

             Oprócz tego zielona kawa wyrównuje poziom cukru we krwi, co powoduje zmniejszenie chęci sięgnięcia po "coś słodkiego". Posiada właściwości przeciwzapalne, przeciwgrzybiczne oraz żółciopędne. 

             Zielona kawa daje energię, dzięki obecności kofeiny oraz oczyszcza organizm, warto więc wypić 1 do 2 filiżanek dziennie. 


Ja piję Green Coffee ACTIVE firmy MAYO, w opakowaniu znajduje się 20 torebek po 2 g z czego każda zabezpieczona jest dodatkową folią. Dzięki torebkom fusy nie pływają po całej filiżance i to jest duży PLUS.  

Jedną porcję zalewam 200 ml wrzącej wody i parzę około 8 minut.

POLECAM :-)

Komentarze

  1. Widziałam ostatnio w sklepie, ale jakoś nie kupiłam i chyba przy najbliższej okazji ją nabędę :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo słyszałam o tej zielonej kawie w sumie to może się skusze, tym bardziej, że napisałaś, że zmniejsza 'pociąg do słodkości'. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie tak działa :-) Ale pamiętaj, jak nie masz słodyczy pod ręką to nie kuszą ;-)

      Usuń
  3. Zdarzyło mi się spróbować zielonej kawy. Ani to nie wygląda ładnie, a już nie mówiąc o smaku. :) ja rozumiem, że dla zdrowia można zrobić dużo, ale wiem, że niektóre rzeczy nie są dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, w jaki sposób ta zielona kawa oddziałuje na żołądek? Czy działa drażniąco, podobnei jak tradycyjna kawa? Jest to dla mnie o tyle istotne, że dowiedziałam się, że nie mogę pić tej tradycyjnej kawy. W ostatnim czasie cierpię na dolegliwości żołądkowe i lekarz zabronił mi pić kawy. Nie zapytałam go jednak o to, czy zielona kawa obejmuje też zakaz... Boję się jednak, że kawy w wersji "zielonej" też mi nie wolno. Szukam więc jakiejś innej alternatywy. Przemierzając internet trafiłam jeszcze na taki "innowacyjny" produkt: http://www.i-apteka.pl/product-pol-47363-BRISTOT-Gentile-kawa-przyjazna-dla-zoladka-250g.html - ta kawa według producenta nie drażni żołądka i można ją pić jeżeli ktoś ma zgagę, wrzody czy niestrawność. Mam pytanie - czy ktoś z Was słyszał o tym produkcie, a najlepiej pił? Będę wdzięczna za wszelkie opinie, bo zanim go kupię chciałabym wiedzieć, czy faktycznie jest bezpieczny dla żołądka. Jeśli jest prawdą to, jak go reklamują - byłoby to dla mnie prawdziwe wybawienie. Nie wyobrażam sobie poranka bez dawki kofeiny, aby nabrać powera na cały ciężki dzień. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piję zieloną kawę i nie podrażnia mi żołądka mimo, że mam z nim problemy. Dlatego polecam wypróbować ją i obserwować czy coś się dzieje, bo każdy organizm jest inny. O kawie delikatnej dla żołądka słyszałam, ale nie miałam okazji próbować więc nie pomogę :-)

      Usuń
  5. Hej, od blisko roku łączę zieloną kawę ze zbilansowaną dietą i aktywnością fizyczną. Moje życie się zmieniło i zrzuciłam tyle, że w końcu mogę spokojnie pójść na plażę bez kompleksów, ale swoją drogą jak teraz czytam różne opinie to ciekawe, czy to nie jest tak, że kawa = 5% sukcesu a pozostałe 95% to mój upór :P Tak, czy inaczej życzę powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam tę kawę ostatnio na promocji aby spróbować jej smaku. Trafiłam akurat, że była z ananasem. Smak pyszny, polecam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto dodać, że zielona kawa jest zwykłą kawą, która nie została poddana procesowi palenia. Jej właściwości nie sprowadzają się jedynie do przyspieszenia spalania tkanki tłuszczowej, lecz mają jeszcze działanie bakteriobójcze, usuwają toksyny z organizmu oraz odgrywają ważną rolę w profilaktyce nowotworowej. Ja osobiście bardzo lubię zielna kawę, lecz do jej smaku trzeba się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię poznawać nowe smaki, może spróbuję tej kawy też :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty