Pasta z batatów pieczonych i makreli wędzonej

               Znów na blogu pomysł na szybką pastę nie tylko do kanapek. Wytrawną masą można również wypełnić kruche tartaletki i zaserwować na imprezie. Doskonała przekąska z nutą słodyczy, którą nadają bataty oraz marchewki, przełamana wędzonym posmakiem makreli. Jak dla mnie bomba! Do tego lekka wiosenna surówka! Mmmmm....



Pasta z pieczonych batatów i makreli wędzonej

Składniki:

  • 1 batat (surowy; około 400g);
  • 1 marchew (surowa; około 40 g);
  • 1 makrela wędzona (po obraniu 200 g);
  • tymianek świeży, pieprz cayenne.
Krok po kroku.

          Batata i marchew obieram, kroję na mniejsze kawałki i wstawiam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na około 30 minut. Po tym czasie, kiedy warzywa są już upieczone odstawiam do ostygnięcia. Następnie wszystkie produkty wrzucam do blendera i miksuję na gładką masę.
Na sam koniec doprawiam, mieszam... i gotowe.



Korzystajcie ze słońca <3

Komentarze

  1. Namówiłaś mnie do korzystania ze słońca i zapisania przepisu na tę pastę! Mniam mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czuję się zachęcona :-) i jak tylko skończę detoks to na pewno zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Od razu dajcie znać jak Wam posmakowało i z czym skomponowałyście :-)
    ps. Podziel się informacjami na temat detoksu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie - słodkie bataty i słodka marchewka z wędzoną rybką ? To trzeba wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zaczęłam się przekonywać do batatów. Ta pasta będzie kolejną rzeczą, którą wypróbuje. Szczerze mówiąc kompletnie nie miałam na nie pomysłu. Fajnie, że trafiłam do Ciebie bo sama nigdy nie wymyśliłabym tak odważnego połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już uzupełniłam zapas batatów i namiętnie myślę co dalej zrobić :-) ciszę się, że mogłam być inspiracją:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty