Witam serdecznie :-) !

               Zastanawiałam się o czym ma być pierwszy post i czy w ogóle zacząć pisać ?! Zdecydowałam się.... i zobaczymy co z tego wyniknie.
             

             W skrócie napiszę skąd u mnie zamiłowanie do zdrowego żywienia, które czasem staje się obsesją ;-) Otóż 5 lat temu zapragnęłam mieć idealna figurę, w sumie zawsze chciałam ją  mieć, ale powtarzano mi, że mam tendencję do tycia i nic z tego, nie wcisnę się w rozmiar 36/38. Zawzięłam się i byłam ponad to, co mówią inni. Zaczęłam szperać w internecie, gazetach i książkach, eksperymentowałam w kuchni odkrywając nowe smaki oraz starałam się systematycznie ćwiczyć. I tak po 3 latach osiągnęłam sukces: -15kg :-) a dwa lata temu ukończyłam kurs dietetyki.
         
              Ciągle dążę do ideału, pogłębiam wiedzę z zakresu prawidłowego żywienia i staram się pomagać wszystkim, którzy chcą zmienić swój styl odżywiania a nie wiedzą jak.


             Na blogu będzie wszystko, miszmasz zdrowego żywienia. Trochę informacji, ciekawostek oraz przepisów. Nauczymy się również czytać etykiety, ponieważ dla mnie to podstawa ! !
Starajmy się eliminować te substancje, które w niczym nam nie pomagają a w nadmiarze potrafią szkodzić.


       MIŁEGO CZYTANIA :-)
           

Komentarze

Popularne posty